min idag, igår & bilder :D

hej bloggen !
jag vet förlåt så mycket att jag inte bloggat men har faktiskt helt enkelt inte haft tid. Men igår så var jag hemma efter skolan sen kom yasmin till mej jag tvättade mina kläder drog hem runt 10 sen duscha jag och sov.
Idag vakande jag runt 10 plattade håret sminka mej & allt sen drog jag till skolan asso jag hade hålltimme till halv 1, och då hade jag no-prov det gick dåligt som vaaanligt !
men aa sen var jag i skolan med claudia & olivia runt 2 drog ajg till centrum och mötte yasmine jag var skit hungrig åt kebab talrik sne gikc vi hem till mej vi lämnade tillbaks varandras kläder som vi lånat av varandra haha :D
sen var vi ute en stund & hämta felicity från skolan efter gick jag hem & runt 6 gick jag ut igen och mötte mels & yasmine, vi var ute & chilla bara...  sen runt halv 9 gick yasmine hem vi satt kvar i gröna dagiset prata & så sen rullade vi oxå hemmåt & jag kom hem för typ 20 minuter sen eller så.
Ska kolla på teve sen ska jag tvätta bort sminket & sova ;)
Min store syster fyller år idag & som ska fira henne ute sp jag ska stanna hemma, men vi ska fira henne hemma imorogon :D
Aja ska lägga in bilder nu sen skrievr jag nog ett inlägg till sen är det mer uppdatering imorgon då =D

Bilder kommer nu :


Zeineb i Vårbydagen =D

Zeineb igår i skolan <3

Jag ;D

Jag :]

Olivia kattilation ;)

Jag i söndags ;)

Zeineb & jag i skolan igår :D

Jag idag påväg till skolan moahaha :d

Jag älskar dej bästa vän <3

Fabian bror

Jag & claudia igår i engelskan :D

hahah knaaaas säger jag bara :D

Fråga nte vad vi gör

Hahahaha

Zeineb my modell :D


k ä r l e k ♥

Kommentarer
Postat av: yasmine

TÄCK MITT ANSIKTE ELLER TA BORT BILDEN

2010-06-05 @ 11:33:43
URL: http://yasminebulduk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0