Godnatt♥

hej bloggen kom hem nyss va ute en stund med yasmine det var planerat att jag skulle till heron med mina store systrar men det blev inte så dom gick & jag gick ut med yasmine igen runt 9 typ och kom hem nyss. Vi var bara ute & så chilla i vårat område vi satt i en källare grej vi lyssnade på en låt som fick mej & tänka på en person tårar kom som fan den hära gången, kan inte berätta varför men ajajaja va mycket jag klagat idag, det sägs att tiden läcker alla sår  men jag tror fan nte på de ;(
ska snart hoppa in i duschen sen lägga ansikts mask som mamma köpte till mej idag & sen ska jag sova om jag ens gör de...
kommer nte skriva mera idag uppdaterar mera imorgon efter skolan om jag hinner !

Vi hörs imorgon puss :-*

k ä r l e k  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0