kom hem precis - 17:26

hej bloggen, kom hem precis kan berätta om min dag...
efter det dära inlägget så gick jag & fortsatte platta sen fixade jag mej & allt sen drog jag till skolan va försenad som vanligt haha -.-
hade vanliga lektioner slutade kl 2 sen gick jag till centrum med mursall, olivia & claudia, åt i donken sen efter typ 20 min taggade jag & möte yasmine skulle sola i hornstull men det blev nte så utan solade i bredäng ist, blev faktiskt bruun tog en 25 minutrare :D
kom hem för en halvtimme sen typ, ska inte ut mer idag trodde jag hade dans men nej har nte det idag utan nästa vecka... men ska ut klockan halv 10 & tvätta sen chilla ute olivia kanske kmr :D
har tagit bilder men orkar nte ta ut dom -.-
ska äta snart är skit hungrig ska slänga in en pizza i ugnen, nej nu orkar jag inte skriva mera.
vi hörs senare om jag hinner uppdatera mera förstååås :D

k ä r l e k ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0