Lördag & bilder

hej bloggen :D
Kan berätta om igår nu för har ändå inget att göra :D

Igår: vaknade runt 10 satt vi datan sen duscha & platta håret sen sminka mej och klädde på mej och sen kom olivia till mej vi gick till Zeineb sen gick vi till Centrum efter så åkte vi till Vårby och mötte narin alla vi drog senare till Vårbyskolan jag gik till toaletten & bytte om för dte var kallt & sne bytte jag om igen till andra dom jag ahde var luffar klädder så pallade nte haha, efter började showen, klockan 6 skulle min dans&några till uppträda det var grymt tjejer ;) efter så kom andra & sjöng vi dooog av garv när en kille sjöng omg hahahaahn vi fucka uuur :D men jag vet tne värför igår jag hade nte lust att göra saker som förut va ledsen hela tiden kände att något skulle hända, så runt halv 8 åkte vi alla till bredäng för att käka i vlados, vi åt och sen gick dom in i ett jobbigt ämne så det påminde mej om några saker... men runt 8 gick narin hem & vi rullade mot vårberg vi skulle hem därifrån... På vägen hem stannade vi i typ 2 timmar vi var ute med några små barn hahahaah skit roliga jag svär :D
Mamma ringde mej ungeför halv elva & jag gick hem sen satt jag olivia & zeineb utanför min dörr snackade & dansade haha :D runt 11 drog jag in igen & satte mej vi datan sen 1 eller 2 la jag mej & sov haha :D

Det hära var om min Lördag, jag ville till Olivias lille brors fest idag men kan nte :(
Så det blir en hemma dag för emj idag då...
Aja nu kommer bildöör ;D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0