jag älskar dej mamma ♥

mamma jag har varit så elak mot dej skrikit när du nte ens förtjänat det förlåt för allt ;(
jag älskar dej mer än allt annat i den hära skitiga världen. Du hade bärt mej i 9 månader & klaraat av att ta hand om mej i 14 år nu ♥ det finns ingen finnare än dej pågud du är en ängel som gud har sänt ner till jorden, du är den starkaste jag någonsin träffat, mamma om du inte fanns skulle inte jag heller finnas. Du är den ända som har hjälpt mej att gå, gå vidare i livet även om det är svårt. Din kärlek är det bästa jag har fått. När du gråter känns det som om världen går under att se dej gråta är det värsta jag vet ;( Det hära är inte en massa klotter orden som kommer är känslan från din egen dotter mamma ♥

Du är mitt liv mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0