Jag har förlorat som mycket alla mina drömmar som jag hade engång är nu borta. Jag säger förlåt för att jag inte lärde mej att älska. Jag var besatt av dej, jag var helt ensam & tänkte att jag inte ville vara kvar längre. Jag gick till många olika platser jag fick höra mycket & sanningen var så tomt & grym. Jag sa till dom att flyga dom lyssnade inte och jag flög jag svär jag flög.
Och jag har hittat allt det jag en gång drömt om. Jag kommer från dära havet är, jag kommer långt ifrån den hära världen. Din obesvarade kärlek kommer jag att utbyta till en kyss, jag kommer göra det. Vinden förde mej till en plats dära besvikelse andrades & det var din famn !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0